مزایا و معایب کانگو جامپینگ

ورزش کانگو جامپینک

مزایا ومعایب کفش کانگو جامپینگ

فروش کفش کانگو جامپینگ  https://teknicweb.ir/  

ما سعی نموده ایم در این مقاله با اشاره به مزایا و معایب کفش کانگو جامپینگ شما را در شناخت بهتر این ورزش جدید یاری نماییم .در جهان امروز با پیشرفت تکنولوژی و افزایش استفاده از دنیای مجازی فعالیت بدنی با کاهش قابل توجهی روبرو بوده است که این عامل علاوه بر افزایش وزن و چاقی ، منجر به اختلالات روانشناختی نیز میگردد.

افزایش سطح آمادگی جسمانی با کفش کانگو جامپینگ

 اکثریت کارشناسان بهداشت  این امر را به مشارکت  کم جوانان در فعالیت حرکتی منظم وبه رشد سبک زندگی کم تحرک جوانان نسبت داده اند. متخصصان بهداشت توصیه می کنند افزایش سطح آمادگی جسمانی به میزان قابل توجهی افزایش سطح آمادگی هوازی دانش آموزان را بدنبال دارد.

تناسب عملکرد قلب و سیستم تنفس با کفش کانگو جامپینگ

تناسب عملکرد قلب و سیستم تنفس دو فاکتور مهم  درفعالیت عملکردی جوانان است .  بررسی مطالعات پیشین حاکی از همبستگی آماری معنی داری بین تناسب سلامت قلب و تنفس  یک فرد با سبک  زندگی سالم آن فرد است. به این دلیل توجه به تناسب وزن و اندام امروزه به دغدغه ای جدی در بین جوامع بشری تبدیل شده است.

تمرینات هوازی با کفش کانگو جامپینگ 

تحقیقات نشان می دهند انگیزه های اصلی جوانان  مدرن به ورزش و تناسب اندام  کاهش درصد چربی بدن و افزایش آمادگی جسمی هوازی است. تمرینات هوازی (ایروبیک تناسب اندام) ، در  مدت زمان کافی تأثیر مثبتی بر وزن دارد ورزش هوازی باعث بهبودوضعیت جسمی و روانی جوانان می شود.  در حال حاضر تعداد زیادی ورزش جهت تناسب اندام ارائه شده است (به ویژه رقص‌های آمریکای لاتین) ، که  اثربخشی آن‌ها در بهبود سلامت جسمی کاملاً تعیین نشده است.

یکی از ورزش‌های جدید و مورد توجه وتایید شده کانگو جامپینگ ها هستند.

تناسب اندام با کفش کانگو جامچپینگ:

تناسب اندام با کانگو جامپینگ‌ها امروزه در بین جوانان محبوب است. این نوع تناسب اندام شامل  اجرای گام‌های مختلف ، پرش و رقص و حرکات با سرعت بالا  و با استفاده از  کفش مخصوص یا چکمه‌های  جهش کانگو انجام می شوند. این کفش‌های ورزشی، خطر اثرات منفی تمرینات پرشی فشرده و جهش را بر روی بدن کاهش می دهد . برای افزایش سطح عملکرد بدنی ، کارشناسان توصیه می کنند حداقل ۳۰ دقیقه  در روز با شدت حرکات متوسط رو به شدید این تمرینات هوازی انجام شوند. چنین برنامه‌ای در بازه زمانی متوسط منجر به اصلاح بدن و وزن و پیشگیری از اضافه وزن  و چاقی می شود.

نتایج پژوهش‌ها

نتایج پژوهش‌ها نشان می‌دهد که پس از دویدن با تجهیزات کانگو جامپینگ، تست تنفس، سیستم جذب و دفع آب بصورت متعادلی بهبود می یابد.

مزایا و تاثیر کفش کانگوجامپینگ برآرتروز وآسیبهای مفصلی وزانو:

در پژوهشی دیگر دو گروه از افراد برای آزمایش انتخاب شدند. گروه آزمایش و گروه کنترل . هدف از انجام این آزمایش  بررسی تاثیر جاممینگ بر آرتروز و آسیب‌های زانو است.  نتایج نشان می‌دهند که گروه آزمایش در مقایسه با گروه کنترل آسیب دیدگی کمتری را تجربه کردند. علاوه براین تاثیر مثبتی بر دستگاه تنفسی و قلبی تایید شده است.

مزایا ومعایب کفش کانگو جامپینگ

برگرفته از مقاله ” تمیرات کانگو جامپینگ جهت بهبود تناسب وضعیت قلبی و تنفسی در دانشجویان دختر”

(موکراوا و همکاران، ۲۰۱۹)

جهت خرید کفش کانگو جامپینگ به صفحه https://teknicweb.ir/  مراجعه فرمایید

کفش کانگو جامپینگ،کفش جامپینگ،کفش جامپینگکفش کانگو جامپینگ،کفش جامپینگ،کفش جامپینگکفش کانگو جامپینگ،کفش کفش کانگو جامپینگ،کفش جامپینگ،کفش جامپینگ جامپینگ،کفش جامپینگ کفش کانگو جامپین،کفش جامپینگ،کفش جامپینگ کفش کانگو جامپینگ،کفش جامپینگ،کفش جامپینگ کفش کانگو جامپینگ،کفش جامپینگ،کفش جامپینگ کفش کانگو جامپینگ،کفش جامپینگ،کفش جامپینگ

.

10 پاسخ به “مزایا و معایب کانگو جامپینگ”

  1. فاطمه گفت:

    سلام چقدر عالی . ممنون از مطالب خوبتان
    لطفا در مورد قیمت هم اطلاع رسانی کنید.

  2. سارا گفت:

    سلام تشکر

  3. ساناز گفت:

    سلام روزتون بخیر این کفش رو دارین؟
    قیمتش رو می فرمایید.

  4. فتح الله روزدار گفت:

    سلام من یک عدد کفش سایز ۴۳ با وزن خودم ۹۹ کیلو احتیاج دارم لطفا در صورت موجود به من اطلاع دهید متشکرم

  5. عمران اسماعیلی گفت:

    سلام این کفش ها(کانگو جامپ)تحمل چند کیلو وزن را دارند مثلا من که ۱۱۰کیلو هستم میشه استفاده کنم

  6. احمد خلف گفت:

    سلام این کفش ها(کانگو جامپ)تحمل چند کیلو وزن را دارند مثلا من که ۱۱۰کیلو هستم میشه استفاده کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *